معرفی جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-SU1750I سریz | دی 1402


معرفی جدیدترین تلویزیون های دوو مدل SU1750I

رونمایی از جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو سری z ؛

به تازگی جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-SU1750I، با کیفیت و امکانات روز در اندازه های مختلف 43، 50 و 55 اینچ به بازار لوازم خانگی عرضه شده است. به صورت کلی محصولات دوو به دلیل داشتن کیفیت عالی و طول عمر بالا و همچنین بهره مندی از تکنولوژی های روز، از پر فروش ترین برندها در تلویزیون محسوب می شود. خرید این تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال دلخواه شما و همچنین برای علاقه مندان به گیمینگ گزینه بسیار مناسبی بوده که با وضوح تصویر بالا، تصاویر خیره کننده ای را برای شما به ارمغان می آورد.

از این رو در این مطلب می خواهیم به معرفی مشخصات و امکانات این محصول به صورت جامع و تخصصی بپردازیم. همچنین پس از مطالعه این مطلب و بررسی کامل این تلویزیون، در صورتی که قصد خرید داشته باشید می توانید به راحتی با مراجعه به سایت انتخاب کلیک این تلویزیون را تهیه نمایید. علاوه بر بهره مندی از محصولی با کیفیت با قیمت به صرفه ای خرید خود به انجام برسانید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

برترین امکانات و ویژگی های جدید تلویزیون دوو

از بهترین ویژگی های این تلویزیون امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال می باشد. علاوه بر آن، این تلویزیون با قدرت بالا برای گیمینگ نیز گزینه مناسبی باشد. این تلویزیون ها نسبت به مدل های قبلی تولید شده از اندروید بالاتری برخوردار بوده که بالاترین سیستم عامل اندروید 11 می باشد. از مزایای خرید تلویزیون با اندروید 11 می توان به سریع‌ و روان‌ کار کردن دستگاه و همچنین بهبود مدیریت حافظه اشاره نمود. به این ترتیب تلویزیون از فضای ذخیره‌سازی بیشتری برای برنامه‌ها برخوردار می شود. از دیگر مزایای آن می توان به راحتی برنامه های اندروید را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کرد.

همچنین تلویزیون هوشمند مدل DSL-SU1750I از قابلیت Local Dimming و MEMC بهره مند شده است. با قابلیت Local Dimming، نور LED های پس‌زمینه بر اساس نوع تصویر کم و زیاد شده و تنظیمات رنگ، کنتراست و روشنایی به صورت جداگانه انجام خواهد شد. به این ترتیب عمق رنگ مشکی و درخشش رنگ‌های روشن بیشتر می‌شود و وضوح و کنتراست تصاویر افزایش می یابد. با وجود تکنولوژی MEMC نیز، ویدیوها با کیفیت‌تر و روان‌تر نمایش داده می‌شوند. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد این 2 ویژگی خواهیم پرداخت.

قابلیت گیمینگ در تلویزیون مدل SU1750I

صفحه نمایش تلویزیون دوو

با کیفیت تصویر 4K، تصاویر را 4 برابر واقعی‌تر تماشا نمایید. نمایشگر تلویزیون هوشمند دوو از فناوری LED بدون فریم برخوردار بوده و وضوح تصویر آن 4k می باشد.  این مدل از جدیدترین تلویزیون های دوو دارای صفحه نمایشی با فناوری HDR10 می باشد که تصاویر را با رنگ‌های زنده تر به تصویر می کشد. هنگام خرید تلویزیون می بایست اندازه تلویزیون را متناسب با متراژ منزل و یا محل کار خود خریداری نمایید. برای مکان کوچکتر با متراژ پایین می توانید اندازه 43 اینچ آن را خریداری نمایید و هر چقدر متراژ مکانی که قصد خرید تلویزیون را برای آن را دارید بیشتر باشد اندازه های بیشتر این تلویزیون را انتخاب نمایید.

سیستم صوتی تلویزیون های سری جدید دوو

تلویزیون هوشمند دوو از پیشرفته ترین فناوری های صوتی و تصویری نظیر قابلیت دالبی، دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی اتموس، دالبی ویژن و صدای فراگیر سوراند بهره می برد. صدای دالبی اتموس صدایی سه بعدی و 360 درجه است که این امکان را به شما می دهد تا به صورت واقعی‌­تر صدا ها را دریافت کرده و تجربه متفاوتی در حین تماشای تلویزیون داشته باشید. با قابلیت Dolby Vision، جزییات بیشتر، دقت رنگ بالاتر و کنتراست قوی‌تری در تصویر را به وجود خواهد آورد.

خرید جدیدترین تلویزیون دوو مدل SU1750I

تکنولوژی پیشرفته لوکال دایمینگ و MEMC

لوکال دایمینگ (Local Dimming) چیست؟ جدیدترین تلویزیون های هوشمند دوو، از تکنولوژی پیشرفته لوکال دایمینگ و MEMC برخوردار است که به بهبود وضوح و کیفیت تصویر کمک می‌ نماید. این فناوری لرزش حرکت ها در تصویر و سایه ها را کاهش می دهد در نتیجه کنتراست تصویر در این تلویزیون‌ها بسیار بالا بوده و تصاویر با عمق و جزئیات بیشتری نمایش داده می شوند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به فناوری MEMC اشاره نمود. این فناوری یک تکنولوژی پیشرفته در تلویزیون‌ها مطرح می شود که به روان و نرم بودن حرکت تصاویر کمک می نماید. تلویزیون‌های دوو با برخورداری از این فناوری می‌توانند تا 120 فریم در ثانیه را پردازش کنند. همچنین فناوری MEMC، موجب کاهش تاری تصاویر می شود.

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

در این مطلب به بررسی ویژگی ها و امکانات جدیدترین تلویزیون های هوشمند تولید شده توسط شرکت دوو پرداختیم. برای خرید جدیدترین تلویزیون های دوو می توانید با قیمت به صرفه و گارانتی معتبر آن را خریداری نمایید. گارانتی قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تلویزیون دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

مطالب مرتبط

لیست قیمت بهترین تلویزیون ها دی 1402

تفاوت تلویزیون هوشمند با تلویزیون ساده

تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ دوو مدل DSL-43SF1750I

تلویزیون ال ای دی هوشمند 50 اینچ دوو مدل DSL-50SU1750I

تلویزیون ال ای دی هوشمند 55 اینچ دوو مدل DSL-55SU1750I