لیست قیمت ماشین های لباسشویی روزانه آپدیت و بروزرسانی می گردد. (02 دی 1402)


لیست قیمت ماشین لباسشویی امروز

هنگام خرید ماشین لباسشویی توجه به مشخصاتی مانند برند ماشین لباسشویی، مدل ماشین لباسشویی، وزن قابل شستشو البسه و در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروش محصول بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. همچنین علاوه بر این موارد مطرح شده، قیمت ماشین لباسشویی نیز در هنگام خرید بسیار تاثیرگذار بوده که همه این موارد در کنار هم سبب خریدی رضایت بخش خواهد شد. خوشبختانه در سال های اخیر کیفیت تولیدات برندهای داخلی نسبت به گذشته پیشرفت چشم گیری داشته و در زمینه لوازم خانگی شاهد رقابت خوبی با برندهای معتبر جهانی هستیم. همچنین برندهای داخلی با توجه به حمایت از تولیدات داخلی از قیمت هایی به مراتب ارزان تر و پایین تر برخوردار بوده و از این بابت خانواده های ایرانی با هر میزان بودجه می توانند ماشین لباسشویی مناسب نیاز خود را خریداری نمایند. در ادامه مطلب از «سایت انتخاب کلیک» قصد داریم تا به معرفی تمامی برندهای ماشین لباسشویی موجود در بازار ایران پرداخته و لیست قیمت ماشین های لباسشویی را به صورت روزانه برای شما عزیزان قرار دهیم.

لیست قیمت ماشین های لباسشویی روزانه آپدیت و بروزرسانی می گردد. (02 دی 1402)

لیست قیمت بهترین ماشین های لباسشویی | مهر ماه 1402

لیست قیمت ماشین لباسشویی دوو | دی 1402

ماشین لباسشویی دوو (Daewoo) یکی از تولیدات با کیفیت شرکت دوو می باشد که توانسته بازار خوبی از فروش لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد. این برند شناخته شده جهانی با بهره گیری از تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی با کیفیت بالا را روانه بازار نماید. کمپانی دوو در طراحی ماشین لباسشویی های خود همواره سعی نموده تا دو عنصر زیبایی و کیفیت را توام با هم مورد توجه قرار دهد تا محصولات علاوه بر زیبایی، استحکام بالایی را نیز داشته باشند. از برجسته ترین ویژگی های ماشین لباسشویی دوو می توان به موتور دایرکت درایو آن اشاره نمود که این مورد باعث عملکرد بی صدا و بدون لرزش دستگاه در زمان استفاده خواهد شد.

لباسشویی برند دوو در مقایسه با برند های دیگر و کیفیت های موجود در بازار لوازم خانگی از قیمت هایی به مراتب منصفانه و ارزان تر برخوردار می باشد وهمین موضوع باعث استقبال گسترده از این برند گردیده است. همچنین ماشین های لباسشویی دوو دارای برنامه های متعدد و متنوع شستشو البسه و انواع پارچه هستند که با استفاده از آن ها می توان انواع مختلفی از پارچه ها را به طور کامل شستشو و آبکشی نمود. علاوه بر این موضوع استفاده از درب بزرگ در طراحی محصول برای جای گذاری لباس ها، قابلیت اضافه نمودن لباس ها در حین شستشو، صفحه نمایش LED و رابط کاربری آسان، تنوع در طراحی و رنگ بندی، ضمانت و گارانتی محصول و همچنین موتور قدرتمند دستگاه از ویژگی های دیگر این لباسشویی ها می باشد.

در قسمت زیر می توانید انواع لباسشویی های برند دوو را ملاحظه نموده و قیمت ماشین لباسشویی های دوو را بطور کامل مشاهده کنید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی دوو

لیست قیمت ماشین لباسشویی اسنوا | دی 1402

ماشین لباسشویی اسنوا (Snowa) از نمونه های دیگر محصولات پر فروش لوازم خانگی داخلی می باشد که به دلیل برخورداری از کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار لوازم خانگی به خود اختصاص دهد. شرکت اسنوا به جهت استفاده تمامی اقشار جامعه و بهره مندی کامل مشتریان، تنوع بالایی را در ماشین های لباسشویی خود دارا می باشد که از آن جمله می توان به ماشین لباسشویی سری هارمونی اسنوا، ماشین لباسشویی سری واش این واش اسنوا و ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس اسنوا اشاره نمود. همچنین این برند در بازه های زمانی مختلف سال جشنواره های ویژه ای را برای بهره مندی مشتریان خود از قیمت هایی پایین تر آغاز می نماید که این عزیزان می توانند خرید ماشین لباسشویی خود را در این بازه زمانی نیز به انجام برسانند.

ماشین های لباسشویی اسنوا به جهت برخورداری از قطعات درجه یک تولید داخل و گاها وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. علاوه بر این موضوع شرکت اسنوا تمامی محصولات خود را در بازه های زمانی بلند مدت، گارانتی و ضمانت تعویض قطعات می نماید که از این بابت می توان با خیال راحت محصول مورد نظر را تهیه نمود. قیمت ماشین لباسشویی اسنوا نیز به جهت برخورداری از تکنولوژی های روز جهانی و همچنین حمایت از تولیدات ایرانی بسیار مقرون بصرفه و ارزان تر از سایر برندها می باشد و تمامی افراد می توانند گنجایش های مختلف محصول و مدل های گوناگون لباسشویی را تهیه نمایند. موتور قدرتمند، تکنولوژی برتر، گنجایش مختلف، برنامه های متنوع شستشو و … از مهم ترین ویژگی های ماشین های لباسشویی اسنوا می باشد.

در قسمت زیر می توانید انواع لباسشویی های برند اسنوا را ملاحظه نموده و قیمت ماشین لباسشویی های اسنوا را بطور کامل مشاهده کنید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

لیست قیمت ماشین لباسشویی بُست | دی 1402

ماشین لباسشویی بُست (Bost) از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات تولیدی داخل کشور می باشد که با بهره گیری از فناوری های روز دنیا توانسته به این مهم دست پیدا نماید. ماشین های لباسشویی بست به عنوان یکی از زیرمجموعه های بزرگ گروه صنعتی انتخاب شناخته می شود که با داشتن قیمت هایی مناسب و مقرون بصرفه توانسته نیاز بسیاری از اقشار جامعه را رفع کند. ماشین لباسشویی های تولیدی این شرکت از  ویژگی های مهمی  همچون سیستم بالانس اتوماتیک البسه، تکنولوژی نانوسیلور جهت باکتری زدایی، امکان تعریف برنامه پیش شستشو، وجود صفحه نمایشگر تمام لمسی  LED، داشتن سیستم حباب ساز (Eco Bubble)، تنظیم دما از آب سرد تا 95 درجه، شستشوی همراه با بخار، سیستم ضد چروک (Crease Care) و برنامه دوبار آبکشی (Double Rinse) برخوردار هستند که باعث می شود خریدی مناسب از ماشین لباسشویی را تجربه نمایید.

لباسشویی های بست با ظرفیت و گنجایش های متنوع 5 کیلوگرم، 6 کیلوگرم،  7 کیلوگرم و … تولید می شوند و از این بابت می توانند برای خانواده های ایرانی گزینه مناسب و اقتصادی بشمار روند. برنامه های شستشو این ماشین لباسشویی همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره داشتیم از تنوع بالایی برخوردار می باشند که باعث می گردد به آسانی بتوان هر نوع لباس و پارچه ای را در کمتریمن زمان نظافت و آبکشی نمود. هر یک از برنامه های شستشو به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند با انتخاب آن و با توجه به جنس لباس ها، کیفیت و تمیزی مورد نظر را پس از شستشو به دست آورد. قیمت ماشین لباسشویی بست با توجه به حجم شستشو لباس و مدل های مختلف آن دارای دسته بندی های گوناگونی می باشند که در قسمت زیر بطور کامل به آن اشاره خواهیم داشت.

در قسمت زیر می توانید انواع لباسشویی های برند بُست را ملاحظه نموده و قیمت ماشین لباسشویی های بست را بطور کامل مشاهده کنید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی بست

لیست قیمت ماشین لباسشویی ایندزیت | دی 1402

ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit) یکی از بهترین و خوش طرح ترین محصولات تولیدی کارخانه ایندزیت ایتالیا می باشد که توانسته در بازار داخلی جزو پرفروش ترین محصولات قرار گیرد. برنامه های شستشو البسه در لباسشویی های ایندزیت کامل بوده و با استفاده از آن ها به راحتی می توانید انواع لباس ها و پارچه را شسشتو و آبکشی نمایید. همچنین برای افرادی که به دنبال خرید ماشین لباسشویی برند خارجی می باشند این محصول می تواند گزینه مناسب و مقرون بصرفه ای باشد. زیرا که نمایندگی های برند ایندزیت در داخل کشور بطور کامل فعال بوده و محصولات آن دارای گارانتی معتبر شرکتی می باشند. پس با خیال راحت و آسوده می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های ماشین لباسشویی ایندزیت لازم است به 16  برنامه متنوع شتتشو البسه، برنامه شست و شوی خودکار دیگ، سیستم عیب یاب هوشمند، فناوری تنظیم آب (water balance) ، قفل کودک و هشدار اتمام کار ماشین لباس شویی اشاره داشته باشیم.

در قسمت زیر می توانید انواع لباسشویی های برند ایندزیت را ملاحظه نموده و قیمت ماشین لباسشویی های ایندزیت را بطور کامل مشاهده کنید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی ایندزیت

لیست قیمت ماشین لباسشویی هیوندای | دی 1402

ماشین لباسشویی های هیوندای از دیگر تجهیزات نظافتی البسه و پارچه می باشد که توسط این برند نام آشنا تولید می گردد. از بارزترین ویژگی های این محصولات می توان به موتور دایرکت درایو آن اشاره داشت که با حذف تسمه باعث کیفیت و کارایی بالاتر و کاهش لرزش و صدای موتور این محصول شده است. موتور این دستگاه ها با  سرعت ۱۲۰۰ دور در دقیقه و همچنین دارا بودن 14 برنامه مختلف شستشو و آبکشی به آسانی می تواند انواع آلودگی ها را از سطح پارچه پاک نماید. در ادامه از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این ماشین لباسشویی می توان به ورودی آب سرد و گرم مجزا با قابلیت تنظیم دما، دیگ الماسه با قابلیت ضد باکتری، شستشو ضد چروک لباس ها، قابلیت تشخیص وزن البسه، سیستم های هوشمند عیب یابی و همچنین برنامه های شستشو انواع لباس شامل، شستشو البسه کتان، شستشو البسه کودک، شستشو لباس زیر، شستشو البسه رنگی، شستشو البسه مخلوط  و شستشو الیاف مصنوعی اشاره نماییم.

در قسمت زیر می توانید انواع لباسشویی های برند هیوندای را ملاحظه نموده و قیمت ماشین لباسشویی های هیوندای را بطور کامل مشاهده کنید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی هیوندای

لیست قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس | دی 1402

ماشین لباسشویی جی پلاس از نظر طراحی ظاهری از جمله زیباترین محصولات بازار لوازم خانگی می باشد که در دیزاین و دکوراسیون خانه شما تاثیر چشم گیری خواهد داشت. خرید ماشین لباسشویی جی پلاس علاوه بر زیبایی ظاهری دارای قابلیت ها و امکانات ویژه ای است که باعث راحتی کار شما در منزل خواهد شد. از قابلیت های ویژه این ماشین لباسشویی می توان به مواردی همچون فناوری تشخیص میزان وزن لباس، امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو (Add Wash)، برنامه های متنوع شستشو لباس‌ها، برنامه شستشو ضد حساسیت و آلرژی، برنامه ضد عفونی کردن البسه و پارچه ها، برنامه شستشو هنگام شب با صدا و لرزش کمتر، صفحه نمایش تمام لمسی LED، برنامه اختصاصی شستشو لباس های زیر و در نهایت رده ی مصرف انرژی +++A اشاره نماییم. تمامی این امکانات و ویژگی های مطرح شده باعث می گردد تا در خرید ماشین های لباسشویی جی پلاس تنوع بالاتری از محصولات را شاهد باشید و با دستی بازتر خرید ماشین لباسشویی خود را انجام دهید.

در قسمت زیر می توانید انواع لباسشویی های برند جی پلاس را ملاحظه نموده و قیمت ماشین لباسشویی های جی پلاس را بطور کامل مشاهده کنید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس

لیست قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما | دی 1402

ماشین لباسشویی پاکشوما به عنوان یکی از پر فروش ترین و محبوبت ترین برندهای ایرانی بازار لوازم خانگی شناخته می شود. ماشین های لباسشویی این برند با بهترین دستگاه ها و قطعات الکتریکی تولید می شوند وبه دلیل داشتن این کیفیت بالا توانسته بازار خوبی را به خود اختصاص دهد. شرکت پاکشوما با دارا بودن بیش از چهل سال سابقه در تولید انواع لوازم خانگی و همچنین داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، توانسته راهی برا ماندگاری در خانه های ایرانیان پیدا نماید. ماشین لباسشویی برند پاکشوما علاوه بر کیفیت از قیمتی مقرون بصرفه نیز برخوردار است که اختلاف قیمت در مدل های آن نیز مربوط به ظرفیت  گنجایش دیگ شستشو لباس می گردد. همچنین شما عزیزان می توانید محصولات لباسشویی پاکشوما را به صورت مستقیم و تحویل فوری از «فروشگاه انتخاب کلیک» خریداری نموده و با گارانتی 24 ماهه پاک سرویس درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین از مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما که نیاز است در هنگام خرید به آن دقت نمایید می توان به شستشوی لباس های رنگی بدون تغییر رنگ، شستشو ضد چروک البسه، شستشو مخصوص انواع لباس های نخی، پشمی، اسپرت و ورزشی، لباس های کودک، شستشو لباس با برنامه زمانی دلخواه، شستشوی خودکار دیگ، برنامه شستشو ملحفه و روتختی و برنامه شستشو اقتصادی اشاره نماییم.

در قسمت زیر می توانید انواع لباسشویی های برند پاکشوما را ملاحظه نموده و قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما را بطور کامل مشاهده کنید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

مجموعه انتخاب کلیک در شهر کرج همواره مناسب ترین قیمت ها و کیفیت محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد و شما عزیزان می توانید به صورت کاملا آنلاین از طریق «سایت انتخاب کلیک» از جدیدترین محصولات و شرایط ویژه خرید محصولات این فروشگاه با خبر شوید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با ۲۵ سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخشی برای هموطنان عزیز باشد.